اس ام اس روز مادر

 

 
50643
 

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

 

 
44750
 

يک مادر مي تواند 10 فرزندش را نگهداري کند

اما 10 فرزند نمي توانند يک مادر را نگه دارند ...

//// به افتخار همه ي مادر هاي مهربان و دلسوز ////

 

 
43518
 

خاک را پرسیدم
می توانی آیا
دل مادر گردی
آسمانی شوی وخرمن اخترگردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
بوستان کم دارم
در دلم گنج نهان کم دارم
این جهان را گفتم
هستی ومکان را گفتم
می توانی آیا
لفظ مادر گردی
همهء رفعت را
همهء عزت را
همهء شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت وشوکت وشان کم دارم
عزت ونام ونشان کم دارم
آنجهان راگفتم
می توانی آیا
لحظه یی دامن مادر باشی
مهد رحمت شوی وسخت معطر باشی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
باغ رنگین جنان کم دارم
آنچه در سینهء مادر بود آن کم دارم

 

 
43517
 

روزگا من چه صفایی داشت
وقتی مادر صبح ها سفره ای می ذاشت
قلبم از احساس گفتنی ها داشت
وقتی مادر پیشم قدم بر می داشت
به خدا مادر بی تو غمگینم
خاک دلتنگی بستر سینم
به خدا مادر بی تو بی احساس
نا امیدی راهیه فرداس
بین ما دریا ، بین ما دوری
بین ما تقدیر، سخت و مجبوری
در دل شبها مادر، من تورا جویم
تا کشی با عشق ناز دستی بر رویم
به خدا مادر بی تو غمگینم
خاک دلتنگی بستر سینم
به خدا مادر بی تو بی احساس
نا امیدی راهیه فرداس
میگم تو که هنوز کنارمی
غم جدایی از چشاشو نداری
بشین پاشو هزار دفعه شکر خدا کن
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
دوستت دارم مادر..........
هزار دستگاه 206، 100 دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها ریال جوایز نقدی...
فدای یک تار موی تو مامان گلم!

 

 
43516
 

مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است

 

 
43140
 

ه سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده . . .

 

 
43136
 

ﺳﻼمتیه کسایی ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﻱ ﻫﻢ ﭘﻴﺮ ﺷﺪن ﻭﻟﻲ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺳﻴﺮ ﻧﺸﺪن !

 

 
40341
 

به دنيا آمد تا دختر کسي شود، ازدواج کرد تا همدم کسي شود،
بچه دار شد تا مادر کسي شود، براي همه کسي شد
اما خودش بيکس ماند ......
به سلامتی همه مادرا ♥

 

 
39086
 

قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر

 

 
27816
 

 

بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است
زیر پایش جهنمی است که من برایش ساخته ام

 

 

 
27411
 

 

به بهشت نميروم اگر مادرم آنجا نباشد..سلامتي همه مادرايي كه دلشونو ميشكنيم و فقط سكوت ميكنن..از سكوتشون ادم ب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, | 12:25 | نویسنده : ADMIN_EHSAN |
  • ایران
  • گلوله